WEKO3
アイテム
Utilizing Episodic, Live-action, Dialog-style Mobile Content for L2 Instruction
http://hdl.handle.net/10291/14867
http://hdl.handle.net/10291/14867d92de68d-90aa-465e-a80e-be5380fb4c54
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
学内限定公開(学外からはログイン要求され閲覧不可) (3.1 MB)
Restricted Access
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2013-05-23 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Utilizing Episodic, Live-action, Dialog-style Mobile Content for L2 Instruction | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
MATSUZAKI, Takeshi
× MATSUZAKI, Takeshi |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This study analyzes the extent to which memorization of useful L2 exemplars is facilitated through instructional intervention, if the creation of especially constructed learning materials sustains student interest and motivation and finally, if non-verbal body language is learned through imitating video samples. | |||||
書誌情報 |
明治大学教養論集 巻 478, p. 23-47, 発行日 2012-01-31 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0389-6005 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00238633 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 明治大学教養論集刊行会 | |||||
言語 | ja | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Article | |||||
OPACbibid | ||||||
表示名 | https://opac2018.lib.meiji.ac.jp/webopac/ufirdi.do?ufi_target=ctlsrh&listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00006001 | |||||
URL | https://opac2018.lib.meiji.ac.jp/webopac/ufirdi.do?ufi_target=ctlsrh&listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00006001 |