WEKO3
アイテム
ホスピタリティ組織におけるマネジメント・コントロールのフレームワークの検討 -ホテル業とゴルフ業の比較-
http://hdl.handle.net/10291/20430
http://hdl.handle.net/10291/2043045e42761-a27b-4e04-8d37-db87667a8668
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]()
Restricted Access
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-09-30 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | ホスピタリティ組織におけるマネジメント・コントロールのフレームワークの検討 -ホテル業とゴルフ業の比較- | |||||||
言語 | ja | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
児玉, 麻衣子
× 児玉, 麻衣子
|
|||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | Kodama(2018)built an analytical model focusing on customer orientation based on Toyosaki et al.(2018) model, and demonstrated its validity using the data of hotel company A.However, there is a problem that this research uses only one company’s data. Therefore,in this paper,we aim to add a different research site of a membership golf club company B and consider the validity of the model. | |||||||
書誌情報 |
経営論集 巻 66, 号 3-4, p. 25-45, 発行日 2019-03-31 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 0387-298X | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN00069230 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 明治大学経営学研究所 | |||||||
言語 | ja | |||||||
資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Article | |||||||
OPACbibid | ||||||||
URL | https://opac2018.lib.meiji.ac.jp/webopac/ufirdi.do?ufi_target=ctlsrh&listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00001898 |